Gamzecem Merhaba arkadaşlar 24. Haftada doktorum gel şeker yüklemesi yapilcak dedi (özelde) ama fiyatları nedir bilmiyorum annem de sağlık ocakları da yapıyor bildiğim kadarıyla dedi yaptıran arkadaşlar bilgi verebilir mi
Elifmstf555 Gamzecem sağlık ocağında şeker yüklemesi yapılmıyor. Bende özelde yaptırdım pahalı Bişey değil
Meryyil Gamzecem Bizim burda sağlık ocakları yapmıyor ,özelde yaptırdım 8 hafta önce 75 gram yüklemeye 375 TL ödemiştim.
Mre Gamzecem ben de sağlık ocağı yapmıyor diye biliyorum ben de yaptırdım 169₺ ödedim anadolu hastanesinde
AzraFarah Gamzecem açlık glukoz ölçümü yapılıyor her rutin kontrolde,benim doktorum gerek duymadı, zaten bakılmış gerek yok yükleme yapmaya dedi. Açlık glukoz 67 çıkmıştı en son. Yine de fazla tatlı kaçırma, dikkatli ye iç dedi
Btlklnc Gamzecem seker yüklemesi ne demek saglık ocagında yaptırılmıyor yaa?? Ben saglık ocagında yaptırdım ve burda bır suru yaptıran ınsan var. Para vermeden gayette yaptırabılırsınız
Meryyil Btlklnc Sizin orası neresi İstanbul kagithanede yapılmıyor ,gittim sordum yapmiyoruz dediler ,375 TL verip özelde yaptırdım .😳
Selinms Gamzecem benim aile hekimligimdeki ebem eczaneden o sekerli siviyi kendin alip gel seker yuklemesi testini yapariz burda dedi bence bi sorun sizde
sburcu41 Yapılmıyor diyenler büyük ıhtimalle bulundukları sağlık ocaklarinda yapmıyorlar. Ben sağlık ocağında yaptırdım arkadaşlar sonuçlarımi da aldım. İsterseniz aç ve tokken iki defa kan vererek baktırabilirsiniz. Ya da eczaneden glukoz içerikli ürünü alıp o şekilde de yapıyorlar. Yapmıyor diyerek genelleme yaparak yanlış bilgi vermeyin
sburcu41 Sağlık ocağındaki doktoruma da sordum ikisi arasında bir fark olur mu sonuçlar aynı olur mu dedim hiç fark yok tamamen ayni dedi
Btlklnc Meryyil Aydın’da yasıyorum vee cogu şeyde ebe benı arıyor bılgılendırıyor. Tek ben degılım burda cok gördm saglık ocagında yaptıranı :)
Dbegum Gamzecem sağık ocağında şeker yüklemesi yapılmaz canım. Ama sağlık ocağından tetanoz iğnelerinizi ebelerinize söyleyip yaptırmayı unutmayın.