damlaguneyerii aynısını bende yaşadım böbrekte büyüme var dediler bir kaç hafta idrarda enfeksiyon vardı kum gözüküyodu falan ama serum üstüne serum suyu bol iç ve parol içebilirsin günde en fazla 3 defa maalesef hayatını zindan ediyo ve kendini sıcak tut, sıcak su torbasını ayağına ve böbreğine koyabilirsin. Böyle böyle geçirmeye çalış taş kusturuyo ve iştah gidiyo