Lamiya_Deniz 24 haftadayım elhamdulillah kanama olmamışdı şimdiye kadar, fakat (özür dilerim) şimdi kan ile kabızlık oldu açıkcası korktum. Kan kesinlikle önden gelmedi arkadan geldi. Başına gelen varmı? Doktora gitmelimiyim yoksa kabızdan dolayı oluyor böyle
arirangg Lamiya_Deniz Bebeğinle ilgili bir problem olmaz ama kabızlık için genel cerraha gidebilirsin. Normal doğum yapacak olursan hemoroid varsa doğumunu etkiler
Aycegul Lamiya_Deniz hemoroit yada anal fissür oluşmuştur. Kanama olduğuna göre😞 bir aydır tromboze hemoroitten çekiyorum ağrısı acısı lütfen kabız yada ishal olmamaya çalışın ikisindede ağrı yanma oluyor çünkü bizzat yaşadım yaşıyorum hala😓
Mervetnl Lamiya_Deniz bana da oluyor arada güzelce temizleyin ve steril tutun ben hiç sıkıntı yaşamadım. Bağsur kaynaklı olmuştur eğer vajinal olmadığına eminseniz.