Kızlar dün bir anda kualklarım çınlamaya başladı bulanık görmeye başladım anladım hemen tansiyonumun düştüğünü bacaklarımı vs kaldırdım geçti. bugün tansiyonumu ölçtürdüm 8/3 çıktı. Gebelik için normal mi yoksa bi düşüklük söz konusu mu ve riskli mi? Doktoruma ulaşamdım randevum var haftaya sizr bi danışmak istedim.