Arkadaşlar merhaba. Ciğerden gelen kuru öksürüğüm var bal limon pekmez denesemde iyi gelmedi fazlada tüketmek istemiyorum bu kez idrarımda şeker çıkıyor. Şimdi bir yakınım ceviz içinin perini yani içindeki kabuğunu kaynatıp içmek öksürüğe iyi geliyor dedi. İnternette Gebelikte uygundur diyor ama kullanan deneyen öneren var MK sakıncası var mı bilgisi olan çok rica ediyorum yazabilir mi