Busekaradayi 33+3 günlük olduk karnımda göbek deliği ve çevresinde çok ağrı oluyor doktorum hassasiyetten dolayı öyle oluyor normal dedi ama bazen canımı cok yakıyor sizde aynı durumu yaşadınız mı kızlar
busegv Busekaradayi benim karnım sert oluyor ve dokunamayacak kadar acıyordu. 33+1ken gittim nst bağladılar sert olduğunda sancı çıktı. Minik minik başlamış sancılar dikkat et artarsa gel dediler
gstetik Busekaradayi 33+5im benim gobek deligimin hemen ustu asiri aciyor agri yada kasilma degil.buyumeyle alakali sanirim catlayacak
miracyusufveberilmoms Busekaradayi bende de oluyor öyle döndüğü için baskı yapıyor kafası omzuyla Allah sabır versin bızle re, bazen tezgaha bıle yaslanamıyorum
Busekaradayi busegv sertleşme var ama bariz yok böyle sanki yanmış da göbek çevrem öyle dokununca bi acı oluyor doktorumda çağırmadı perşembe kontrolum var sancı mıdır ki
anie Busekaradayi bende de oluyor canım karnım kıpkırmızı oluyo dokununca acıyo dışardan soğuk şeyler koyuyorum doktora sordum bugün bebek baş aşağı olduğundan tam göbek deliği hizasına sırtını dayamış içerde gerindikçe senin de karnın geriniyo derin esnediği için acıyomuş
Busekaradayi anie evet olabilir cünkü benim bebeğimde doğum pozisyonunda. zaten o bölge de aşırı sert
anie Busekaradayi aynı durum kuzum soğuk şeyler koyup çok acıdığı zamanlar da ekstra nemlendirici yağ sürüp ovalayarak seviyorum karnımı biraz yumuşuyo acısı da hafifliyo deneyebilirsin