Arkadaşlar bebeğim 26 günlük bugün akşama doğru göğsümde sızlama hissettim Şuan her iki göğsümde kitle gibi şişmiş sol göğsüm koltuk altına yakın kitle sağ ise göğsümün yukarısında ağrısından duramıyorum bu durumu yaşadıysanız nasıl atlattınız ağlayacağım artık bebeğimi emziremiyorum ninem gözün bir eşyada kalmış düşün o neyse bulup yemen gerekiyor diyor bununla da alakası var mı