6 Hafta 2 günlükken regl görüp kimyasal gebelik geçirdim. Tabi belliydi 5 haftalıkken değerlerim 500 küsürlerde sabit kaldı ve düşüşe geçti, bir süredir regl görmeyi bekliyordum. Regl gördüm dün. Fakat çok fazla ve parçalar var. Böyle olan var mı, çok kanamam var çok parçalı