Pazartesi depremi duydum haberlerde.
Muayeneye gittim. 38+5 tık. Hamilelik sekerimiz vardı. bebeğin suyu azalmis dediler birkaç defa kontrol edildi. Ama benim suyum gelmedi. bu konuda kafam karıştı doktor da sasirdi. Önceki hafta cuma günü herşeyi normaldi.
Hemen yatış yapıldı. nstye bağladılar. Yatakta yatarken Ankara’da deprem oldu. İnsanın aklına herşey geliyor Allah korusun.
İkindi vakti doğuma girdim. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Bebeğimde bende iyiyiz. İlk hamileliğimdi. Hiç ameliyat falanda olmadım. Sezeryan biraz korkutuyordu. Çok şükür çabuk toparlandim. Belden uyusturdular. Narkozun etkisi biraz zor. Sırt ve baş agrisi oldu. Özellikle sırt ağrısı çok zordu. Kollarimla Bebegimi tutamadım kriz anında.
Bugün 5 günlük olduk bebegim iyi ben iyiyim… Cok şükür.
Rabbim herkese nasip etsin…
Mutluluğumuz buruk oldu.
Rabbim depremde vefat eden canlarimiza rahmet eylesin. Geride kalanlara sabır versin…