Nefeslena İki gün önce yazmıştım nişanım gelmişti ve bugün de pıhtı şeklinde geldi sancılarım da başladı evde sıkılaşmasını bekliyoruz sanırım kızımıza kavuşma vakti 😊 dualarınızı bekliyoruz 😣
Deletedmom434 Nefeslena bir avazda kurtulur bebişine kavuşursun inşallah🌸 doğum hikayeni merakla bekliyorum❤️
Aysehatun Nefeslena maşallah ne güzel darısı başıma tam kaç haftalıksın Rabbim saglikla sihhatle kucagina almayi nasip etsin insallah
Benay Nefeslena Allah hayırla kucağına almak nasip etsin tek avazda doğur inşallah ayyy anne oluyorsun ne güzel çok zorluk çekmeden doğur büyüt hayırlı evlat olsun inşallah 🤗🤗
Nefeslena 38+5 haftalığız muayene oldum ama maalsef hiç açılma yokmuş bebeğin kalp atışları düzensiz çıktı serum verdiler şuanlık evdeyim yarın tekrar kontrolümüz var bakalim 😕