ary9595 bana ilk kız dendi. İkili de erkek dendi ihtimal olarak. En son 14. Haftada gittim yüksek ihtimal erkek dedi doktorum. Zaten aşırı haraketli bişi direk gösteriyor. Cinsiyet partisi de yaptım ama pazartesi kesinleşecek😂😂 valla kız çıkarsa güleriz napayım artık. Sonraya da İlki bırakmamışım yani bıraksam kutlamazdım bu dönemde🫤