Hanımlar merhaba altı aylık bir kızım var çok şükür son zamanlarda bebeğin bezi nde hafif pembelikler görüyorum bunu daha önce yaşayan var mı yaşayıp da bir sorun cıkmayan varmı ? Doktora gittim nefrolojiye yönlendirdiler ama bebeğim idrarını torbaya yapmadığı için henüz tahlil veremedikce tahlil verene kadar en azından bir fikir verin bana daha önce bunu yaşayan oldu mu