Benimde idrar kültürüme vs herşeye bakıldı enfeksiyon çıkmadı ama sarı rezalet kokulu bir akıntı vardı aylardır doktor bana 2 ovullük bi fitil verdi kullandım 2 gün geçirdi geçirmedi tekrarladı idrarımın kokmasını akıntıyı falan geçtim çok afedersiniz altımı indirir indirmez koku yüzüme vuruyodu öyle bir kokuydu şimdide başka fitil yazdı başka bir doktor 14 adet içi tozlu hap gibi böyle 2 gündür kullanıyorum etkisini gördüm baya ilk kullanımda hem koku gitmişti hem akıntım çok çok azalmıştı bazı fitiller işe yaramıyo hatta daha çok arttırıyo ilk kullanıgım fitil arttırdı akıntımı