arirangg valla benim ilk doğumum kısa denk geldi Aralık’ta doğum yaptım . Arkadaşımda yaptirmis hediye sağolsun aşırı da guzeldi ama hiç kullanamadim . Çünkü puseti kullanamadim ki ortusunu kullansam annem ana kucağı ormustu sıcacık içine koyup götürdüm hep hasyaneye fln zaten kış günü bı hastaneye gidiyorsun arabamizda var kapıdan inip kapıdan biniyordum. Yaz oldu kuzum oldu 7 aylık bir süre sonra hem puset hem bebek tasinmiyor zaten ben kullanamadim şahsen