Dmttthemum 37+4 teyiz kontrolde bebek kanala girmiş dedi doktor sizler kanala girdikten ne kadar sonra doğum yaptınız acaba?
1Gunes Dmttthemum kuzum bende 37+1 im 28 haftada dönmüştü bebeğim ve kanala girmedi hala . Yanı kanala girdikten sonra nişan veya suyun gelirse doğumun başlar bunu takip etmek lazım. Bugün doktorum bana da sordu şu falan geliyor mu diye hayır dedim.
Dilkup Dmttthemum kanala girdigini siz hissettiniz mi? Bebegin hareketlerini hissediyormusunuz ya da toplanmalar ne tarafta oluyor
1Gunes Tubatgn kanala girmesi için ne yapmam lazım 37+2 olduk bugün doktor yürüyüşe başka dedi ama tansiyonum çok düşüyor napicam bilemedim
Tubatgn 1Gunes Ben bir şey yapmadım canım hani kanala girsin diye değil açılmam olsun diye uğraştım ben
Tubatgn 1Gunes İlk açılma için bir şey yapmadım özellikle şimdi açılma ilerlesin diye ananas yiyorum ada çayı içiyorum squat yapıyorum canım ama bir haftadır ilerlemedi
Dmttthemum Gizemmuhammet21 azar azar da olabiliyormuş birden hepsi de gelebiliyormuş isterseniz acile gidin bir bakılın
ayseuarslan Gizemmuhammet21 Su durumu çok önemli. Su geldikten sonra 24 saat içerisinde doğumun gerceklestirilmesi gerekiyor. Doktorunuza hemen bildirin lütfen.
Gizemmuhammet21 ayseuarslan etrafımda umursayan olmadığı için maalesef goturanim de yok eşim de yanımda degil
Ozlemzmr_7 Tubatgn 6 günüm kaldı yerleri mi elimle silmedim bende neler yaptım benimde açılma falan yok ya