1prensannesi_ Merhaba anneler bebek zıbın tulum batanıye aklınıza gelen gerecleri ınsgram sıte uygun bıldıgınız yer varmı magazalar aşiri pahali bende siteden vermeyı düşünüyorum
meliha_ozen55 1prensannesi_ ben trendyoldan aldım çoğunu ve çok uyguna aldım trendyolda anlık indirime giren çok ürün oluyor takip edin mutlaka 🙏🏻
kbrnrcglr 1prensannesi_ bende şöyle köşede duraym ☺️ bende beyaz iç zıbın (atlet) alacağım ama nasıl alcam bilmiyorum temmuz ayında doğum yapacağım, ipli zıbınmı alaym kısakollumu uzunmu 🙊
beyzacmvrc kbrnrcglr lolonsa bak zibinlar 14 den basliyo desenli renkli var düzde vardır heralde Ebebek civil onların da 5 li düz beyazları bazen 80 100 e kadar düşüyor. Amazon hiç kullanmadiysan ordan ilk alışverişe 150 ye 50 120 ye 40 kupon da veriyordu
Gln0110 kbrnrcglr ben de temmuz başında yapicam inşaAllah, askılı ve kısa kollu var şimdilik, daha uzun almadım zıbın olarak onlara kasım gibi geçeriz diye düşünüyorum
1prensannesi_ Mucizebebek2 evet bende takıp edıyorun orayı ↉ kac tane alıyım zıbın tulum ortalama bıde ⅖ kg 50 adet aldım bebek bezı umarım olur fazla almadımki pişik vs olursa dıye
meliha_ozen55 kbrnrcglr 0-3 ay çok az al çünkü çoook çabuk büyüyolar 6-9 9-12 çok alabilirsin çok lazım olucak çünkü 🥲
Mucizebebek2 1prensannesi_ canm ben 10 tane aldım 5 kısa kol tarzında 5 uzun kol ayrıca 2 tane hastane çıkışının içinde de zıbın çıktı yeterli diye düşünüyorum benim doğumum mayıs 10 olarak görünüyor erken gelmezse bezi 120 li aldım kızımda 120 bez bitince 2 numaraya geçmiştim
Nutelllaa 1prensannesi_ kız ne 3 4 u dakika başı sırtına çıkan kakalardan zıbın yetismiyor bakma sen öyle çabuk büyüyor fazla alma diyene en az 10 tane olsun her ay için
1Gunes 1prensannesi_ kuzum e bebekte şubat indirimi var yarın kıyafetlerde indirim var bak istersen mağazadan.
1prensannesi_ Mucizebebek2 teşekkrler guzel anne ben uzun kol bıde ayaklı oluyor ya ondanda alıyımmı dıye dusunuorum zıbın tulum olarak geciyor heralde dogrumu lazım olurmu
Mucizebebek2 1prensannesi_ ayaklı tulumlarin kullanımı çok kısa süre oluyor hemen kasıyor ayaklarından çok hızlı büyüyorlar