İyi aksamlar hanimlar. Herkese gecmis olsun bu yasadigimiz afetten dolayi. Rabbim daha beterinden korusun. Bir sorum olacakti, dogumuma coook var ama simdiden fiyatlardan dolayi yatak bakayim diyordum. Anne yanı katlanan besikten mi onerirsiniz yoksa cekmeceli karyola falan mi? Veya baska bir secenekte olabilir. Yardmci olursaniz cok sevinirim. Bu anne yani yatak kac yasina kadar kullaniliyor bir de?