edosh35 Merhabalar 39+3teyim. 2 haftadır ellerimde ve kollarımda akşam başlayan ve bitmek bilmeyen bir kaşıntı var. Kan tahlili sonuçlarım temiz çıktı. Ama artık kaşımaktan parçalandı resmen ellerimin üstü. Aynı durumu yaşayan var mı? İyi gelebilecek bir öneriniz var mı? Doktorum normal olduğunu bazı gebelerin bunu yaşadığını ve doğumdan 10 gün sonra anca geçtiğini söyledi. Ama gerçekten dayanılmaz bir şey bu :(
Baharbade10 edosh35 sirkeli su tuzlu su , nemlendirici kremler bepantolun kaşımtı kremi , soğuk su vs hepsini denedim sadece ksıa süreli rahatlatıyor , doğumdan sonra geçer dediler bana , 15 gündür berbat durumdayım heryerim yara bere