Merhabalar. 5. Haftadan itibaren bulantım başladı. 12. Haftada baya azaldı hatta tamamen geçmişti. Her şeyi yiyip içebiliyordum. Ama şu an 14+3deyim acayip derecede bulantım yeniden başladı. 2 gün önce acilde 4 serum yedim ancak düzelebildim resmen. Neden bu kadar oluyor, bitip yeniden başlayabiliyor mu? Yaşayan var mı? Artık boğazım tahriş oldu kusmaktan çok yoruldum. :(