Kese şekli illaki yuvarlak mı olmalıdır.kontrole gittiğimde kesenin şeklinin bozulduğunu gördük düşük belirtisimidir 8+4 deyiz kalbi atıyor gelişiyor ama doktor düştü düşücek sağlıklı değil dedi ilk hamileliğim çok panik oldum bilen varsa yardımcı olurmusunuz lütfen🙏😔