Kızlar bilgisi olan yazabilirmi ben deprem bölgesindeyim özelde doğumum olucaktı ama hastanem hasar aldığı için devlette yapmak zorundayım sezeryan istiyordum normal doğumdan çok korkuyorum kesinlikle yapmayı da düşünmedim ama devletde ki doktor sezeryan yapmıyorum normale mecbursun psikoloktan kağıt alırsan sezeryan yaparım dedi gittim psikoloğa sordum ben öyle bir kağıt vermiyorum sen istiyorsan yapabilirsin dedi bilgisi olan varmı bu konuda illa devlet de normal mi yapmak zorundayım zorundasın dedikçe daha tedirgin oluyorum zaten depremden dolayı psikolojim de bozuk üstüne bir de doktorun korktuğum birşeyi zorunlu tutması daha kötü etkiliyor 😶🤔😪🫨