Kizlar ağrım oluyor bebek kemiklerime batiyo yatsam yatamıyorum gezsem gezemiyorum ilk gebeliğimde nst sandım çıkarken bende hiç agri yoktu doğum başlamıştı acaba bundada ayirtmi edemiyorum bana yardımcı olurmusunuz şu nişan hiç bir belirti yok kontrolüm 14nde daha dunde asagi batma oldu bikac kez