3kuzuAnnesiyim Poyrazayaz ya hep soyluorum kese mese ben anlamıorum cınsıyet 11. Haftadan sonra oluşmaya baslıyor kı oda kız ve erkk dıe hmn anlaşılmaz. Ben bu kdr kucuk hıc tahmın etmem
pandoraninkutusu 3kuzuAnnesiyim benim %100 erkek dün detaylı ultrasonda öyle söyledi🙈 herkes kıza benzetmişti
3kuzuAnnesiyim pandoraninkutusu benım doktorum 2 lıse hıc bsy demedı. Ama ben kız dedım be 2 tahmın sayfasıda kız dedı bılmıorum bıde kız hıssedıorum heralde kız yanı. Zaten herkese dedım adınıda koydum artık hayrlısı