Tontisannecik Dünden beri başım çpk ağrıyor 1 tane PAROL içsem bir şey olur mu 19 haftalık hamileyim.
Neroizm Tontisannecik icebilirsiniz parol ya da minoset. Parol tektir demis bir arkadas ama minoseti de icebilir hamileler bilginiz olsun, agri kesici ozelligi var ikisinin de.
Tontisannecik eminergunn sabredeyim diyorum 24 saattir ağrıyor geçer gibi oluyor yeniden başlıyor çalışıyorum bir de zorlandım bugün ağrıdan
Tontisannecik Neroizm elimde parıl var içmedim hiç hamileliğin başından beri yani bu ilk olacak içeceğim. Teşekkürler
Papatyamoms Neroizm mınoset ılk 3 aydan sonra ıcılmemelı dıye bılıyorum bırde bunun plus var fln ayrılıyor en garantı yıne parol
Zeynepkizilgul Tontisannecik havalardan mı acaba bu aralar herkesin başı ağrıyor bende 16 haftaligim ve sırıklı başım ağrıyor
arbustoo parol benim vücut sıcaklığımı düşürdü ve titreme yaşadım ama minosette öyle birşey yaşamadım rahat kullanabiliyorum.
Aybukealtintas Tontisannecik dayanabildiğin kadar dayanıp sonra kullan derim geçmezse, birtek parol değil birçok agrı kesici serbest hamilelikte, doktorum bana daha ilk gün söyledi istediğin agrı kesiciyi içebilirsin diye
Sezenay Tontisannecik doktorum vana ağrım olduğunda parol iç hiçbi zararı yok demişti. Sen yine de bi doktoruna danış istersen
Buharcik Tatlım parol ya da minoset içebilirsin ama dr lar sürekli içilmesini önermiyorlar bilgin olsun.
NevinCeynakli Tontisannecik geçmiş olsun canım parol içebilirsin benimde çok baş ağrısı durumlarım oluyor doktor çok zora düşmedikçe içme ama içebilirsin evde bulundur demişti
deleytedmom257 Tontisannecik benimde arada şiddetli dış ağrım tutuyor o zamanlar içiyorum günde 1 veya 2 tane.sıkıntı olmuyor ama sen yine de doktoruna danış ilk önce.