monarosamommy çok üzüldüm Rabbim inşallah güzel haberler ile sevindirsin 🥺 Ben 2 yıl çocuk istedim olmadı sonra hamile kaldım düşük oldu.Doktorlar aşılama tüp bebek yaptır diyorlardı her şeyi bıraktığım anda yine bir şubat ayında hamile olduğumu öğrendim..Hayatta umut,mucize her zaman var.Hemde yumurtlama günüm değil dediğim zamanda nasip olmuş. Çok güzel bir kızım oldu 🥹 Ama kalp hastasıydı,doğum yaptım 6.5 aylık ömrüne 2 ameliyat 2 anjio sığdırdı ama olmadı 6.5 aylıkken kaybettim.. Şimdi yaşasa 1 yaş 3 aylık olacaktı 💕 O yüzden şubat ayı önemli benim içinde kızıma da şubatta hamile kalmıştım.. Ama Allah bilir tabi o ne isterse o oluyor çünkü 🙏🏻🙏🏻🙏🏻