Merhaba 13+4 haftalık hamileyim bu gün koltuk altımın ağrıdığını hissettim ablama gösterdiğimde sağ koltuk altımın yumurta gibi şiştiğini gördük sertlik yok yumuşak ama şiş ve ağrı yapıyor şu an doktora gitme şansım yok aranızda böyle olan var mı hormonlardan mıdır yoksa lenf bezlerimde mi sıkıntı var acaba