Beni uyuşturmaları, bebeği çıkarmaları 30-35 dakika falan sürdü. Sonra bebeğimi yukarı odaya götürmüşler beni aşağıda bi yarım saat falan daha bekletmişlerdi. 8 saat sonra da ilk yürüyüşü yaptım. İlk kalkarken evet gerçekten zorlanıyosun, bütün organların aşağı kayıyormuş gibi oluyor 😅 ama sonrasında ben hep kendim kalkıp bol bol yürüdüm çabuk toparlanayım diye. Evet çabuk toparlandım 3’üncü gün normal hayatıma dönmüştüm ama sütün gelmesi için annenin dinlenmesi gerekiyormuş bnm sütüm baya geç gelmişti. Onun dışında çok çabuk toparladım ben. Darısı senin başına olsun Allahım sağsalim kavuştursun sizide inşallah 🙏🏻😍