Gozdee68 Kizlar NTS de sancim 70-80 lere kdr cikti ama aciklik yok diye eve gonderdiler ayni durumu yasayan oldu mu ? Boyle kac gun beklediniz?
Deletedmom434 Gozdee68 doğuma hazırlık sancıları olabilir açıklığınızın olması adına bol bol yürüyüş,çömelip kalkma,squat,sıcak duş gibi şeyler yapabilirsiniz
Gozdee68 Deletedmom434 biraz erken oldugu icin ilac verdi sancilarimi durdurmak icin.. ama Bende dogursamda kurtulsam dusuncesindeyim 😐
Deletedmom434 Gozdee68 aynı durumdayız ve aynı haftadayız 29 ekimden beri sürekli sancı içerisindeyim haftaya kontrolüm var 36 haftalık oluyorum o zaman gittimmi doktora gitmedim çünkü durduracaklarını biliyorum.. Gitmem gerekli mi belki evet ama çok zorlanmadıkça egzersizlerimi sıcak duşumu ihmal etmiyorum en azından hastanede perişan olacağıma evimde perişan olurum düşüncesindeyim
Gozdee68 Deletedmom434 Bende oyle yapicam cok haklisiniz , suan bile cok kotuyum ama sancimi evde cekipp gitmek istiyorum.. bugun bol bol yuruyus yapicam , d’un 2 saat bosuna beklettiler
Deletedmom434 Gozdee68 benimde erken doğum riskim vardı 3 gün sancıdan yattım 31 haftalıkken ama ne yatmak sümüksü tıkacım geldi profesör bana umarım doğurmazsın dedi😳 sonra bende bir daha tövbe ettim gitmeye çekebileceğim sancıysa evde çekicem diye
Deletedmom434 Gozdee68 bu haftalarda normal kabul edilebiliyor sancılar tabi değerleride önemli sancının