Deletedmom434 37 haftalık olduk dün 2 kere NST ye girdim şuanlık herşey yolunda normal de çok hareketli bebeğim gece ve akşam üzeri özellikle dün iki kerE NST ye girmek zorunda kaldım bebeğim nst ye girince ölüyom desem hareket etmiyor nst den çıkıyoruz kıpır kıpır dün iki kere girdim karnım tok çikolata yedim vişne suyu içtim yerken hareket ediyor nst ye gdiyoruz uyuyor kalp atışları 150 lerde sancım 40 da çıkıyor bugün yine 2 kere daha denedik gene olmuyor napıcam doktor doblör istedi bide gece yemek yedikten sonra git dedi NST hareketleri çok önemli diyor korkuyorum normalde bebeğim çok hareketli hissediyorum doblör istediyse NST de hareket çıkmıyorsa sezaryene alır diyorlar ilk doğumum yardımcı olun napcam neden böyle oluyor 😔😔😔