Sd97 Evettt:) Ben de aynı hafta sanki biri karnımı içeriden gıdıklıyormuş gibi hissediyordum. Her zaman olmuyor, genelde yemek yerken oluyor. Yıldız kayıyormuş gibi :) Doktoruma sordum bu bebek hareketleri olabilir mi diye, evet kilo açısından zayıf hamileler bu haftalarda o şekilde hissedebilir, normal dedi :)