zeynepnilda12 Boynumda ve vücudumda kararmalarım başlamış bu normal mi ? Kararırsa kız olurmuş bebek diyorlar bu ne kadar doğru bilmiyorum sizinde vücudunuz da kararmalar var mı kızlarrr🌸
[silindi] zeynepnilda12 aynı sıkıntı bende de var sadece boyun bölgemde dr dogumdan sonra geçer diyor umarım geçer 🤦🏻♀️
Hel zeynepnilda12 benimde göğüsümün kenarında kol altıma doğru göbek deliğimde de var. Umarım geçer doğumdan sonra :( Sona yaklaştıkça daha çok çıkıyor bazı şeyler :)
TTtutku zeynepnilda12 gebelikten kaynaklanan kararlarmalar geçiyor ama yüz vs için sadece gebelikte değil normalde dahi evde dahil 2 saatte bi yenilemek şartıyla güneş koruyucu kullanılmak zorunda ki lekeler oluşup erken kırışmayalım gebelikte oluşan geçiçi lekelerinn bozulmaların kalıcı olmasının sebebi çok hassas dönem hormonal olarak ve aşırı dikkat gerekiyor doğum sonrası geçmeyen kararmalar için c vitamini vs kullanabilirsiniz aydınlatıcı etkili
Aslihanfs İlk doğumumda lohusalığım çıkmadan eski haline gelmişti endişe etmeyin Koltukaltı genital eski rengine çabucak döndü
hayalperest2310 zeynepnilda12 valla benim boynum acayip karardı beyaz tenli olduğum için kirli gibi görünüyor kızım olacak aman bu da dert mi herseyin çaresi oluyor deprem olayından sonra sorun ettiğim şeyler için kendimden utandım 😔
Seheeer zeynepnilda12 benim de kararmalarim var erkek bebek bekliyoruz bence cinsiyetle kararmanin bir alakası yoktur diye düşünüyorum ☺️
symabskrt Benimde var karnımda koltuk altımda ensemde beyaz tenli olunca da kirli gibi oluyor sanki 🙄🤭 ikiz kızlarımı bekliyoruz olsun herseyi göze alıyoruz onlar için 🙏🙏
Senametinn Bende diyorum bu boynum niye böyle. Yalnız değilmişimm. Maalesef benimde boynum,koltuk altı,göğüs kenarı, göbek deliği, genitall hatta iki baldır arası genitale yakın olan kısım bile. Biraz can sıkıcı ama umuyorum ki geçer 🥲