Merhaba hormonların etkisiyle hemen hemen her gebede oluyor kabızlık 24 haftalık olucam hala daha dikkat etmezsem kabız oluyorum. Buphalac şurup da kullandım bebiş için bi sakıncası yok ama bana çok iyi gelmemişti şimdi tekrar doğala döndüm kuru kayısı incir yiyip günde 2,5-3 litre su içmeye çalışıyorum özellikle ılık su iyi geliyor posalı şeyler yemeye çalış hareket et umarım düzelir 🙏🏻