Ben de 10.haftada yaşamıştım bi kanama. Böyle peçetede çok silik kırmızı çizgi şeklinde hatta bi yerimde kesik var da o mu acaba sanmıştım ama doktora haber verdik hemen. Bol su iç kontrole gel dedi. Kontrole gittiğimizde çok şükür bebeğin iyi olduğunu gördük ama rahimde ince bi kanama olmuş. Bir de bizim kan uyuşmazlığımız var eşimle, hemen iğnesini oldum, progestan hap verdi ve 4 gün dinlenme verdi. Şu an 14 haftalığız bi sıkıntımız gözükmüyor şükür ama yine de kendimi yormuyorum, eğilmiyorum, olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum. İçini hiç sıkma, doktorunla görüş en yakın zamanda😊 İnşallah iyi olursunuz🙏🏻