tatlisbirkiz Kızlar yumurta büyüme çatlama vs sorunu olmayanlar da famera kullanabilir mi hamileliği hızlandırmak için acaba tecrübesi olan var mı
Kubraalp tatlisbirkiz benim yumurtamla ilgili hiç bir sorun yok eşimde de bi sıkıntı yok geçen ay direk fameraya başlattı doktorum
Silanizz_00 tatlisbirkiz femara bende kullandım ama doktorun demesiyle kullandım kafana göre kullanma bence
mother2 tatlisbirkiz ben iki kere gebe kaldim biri ysnimdq 3 yasinda biri de gecen ay dustu 9 haftalikken
tatlisbirkiz Silanizz_00 yok hayır klomen başladı doktorum femara daha iyi diye biliyordum ben. Cuma günü kontrole gidicem bakalım
tatlisbirkiz mother2 öyle mi. Bende klomen başladı doktor. Yumurtayla alakalı sorun da yoktu üstelik sadece kistim var bakalım
Silanizz_00 tatlisbirkiz bana ilk.klomen verdi sonra klomrn işe yaramadı bende femara verdi çatlatma iğnesi vuruldum hamile kaldım
tatlisbirkiz mother2 yumurta büyümede sorununuz varmıydı acaba canım yoksa hızlandırmak için mi tedavi vermişti