Kimyasal gebelik geçiriyormuşum bugün bunu öğrendim doktor muane etti kullandığım duphaston ilacını bıraktım dış gebelik değilmiş resmen yıkıldım ilk gebeliğim de kese görünmüştü düşük yaptım iki sene sonra hamile kaldım bu sefer oldu dedim Allah’ım güldü yüzüm tuttu dedim o kısacık zamanda çok hayal kurdum eşime sürpriz için zıbın aldım baba oluyorsun yazan test yaptım kaçtane pozitif çıktı okadar üzüldüm ki başka negatif olsa üzülmem bu kadar ama insan yükseliyor oldu gebesin diyor sonra bi bakıyorsun hayal kırıklığı çok ağladım çok mutsuzum uzun zamandır çift çizgiyi görmüyordum bu beni çok ümetlendirmişti ne yapacağımı neden böyle olduğunu bilmiyorum tek bildiğim tükendim artık