Buraya yazmak bana da nasip oldu, happy momlar bekleyen herkese hayırlı doğumlar dilerim öncelikle. Doğum sürecime gelecek olursa sabah lavaboda silindiğimde yeşil akıntı vardı nişanım mı acaba diye araştırdım. Nişan olabilir diyorlardı akşam üzeri kanlı bir akıntı geldi. Herhangi bir ağrım sancım yoktu gece 1 gibi yattım yattıktan sonra sancı vurmaya başladı kasılma sayacından takip ettim gece 3e doğru 4 dkya inmişti eşimle hazırlandık hastaneye vardık. Ebe kontrol etti 4 cm açıklık olmuş hemen yatışımı yaptılar ve epidural takılması için doktoru çağırdılar. Epiduralim takıldı sabah 5e kadar sancısız bir şekilde açılma bekledik ebe 2.kontrole geldiğinde açılma 9,5 cm olmuş saat 6ydı yarım saate doğuma alıyoruz dedi doktorumu aradılar 7de doktorum geldi 7.05te bebeğim gelmişti.