Nur_19 Hanımlar merhaba, sezeryan doğumdan sonra sütü az gelen sarılık olmaması için mamada başlayanınız var mı acaba daha sonra emzirmeye devam edip mamayı kesebildiniz mi ve mama olarak ne kullandınız yardım eder misiniz lütfen
Tgcmrt48 Nur_19 ne kadar çok emzirirsen o kadar çok üstün gelir mama verme ben o hatayı yaptım ki benim sütüm inek gibiydi doymuyor diye mama verdim meme reddi yaşadık emmedi sonra, bestlak süt damlası çok güzel incir ve dut kurusu da al ılık duş mutlaka al
Ftmcgdms Nur_19 benim sütüm hemen geldi solunum sıkıntısıyla hastahanede yattı o evrede arada mama vermişler sanırım ama beni bırakmadı ciktigindan beri bir daha mama almadı eğer sütünüz hemen gelmezse mama verebilirsiniz yogun bakımdaki doktor hipp i aldirmisti bizlere
Ahsenn031013 Nur_19 benim ilk günlerde sütüm azdı sarılık oldu 2 gece hastnede yattı emzirmeye gidiyodum sağıyodum ama oraya mamada aldık aptamil 1 Eve gelince 1 hafta mama verdim ama şöyle verdim Parmak beslemeyle (videosunu izleyin) Sadece 1 hafta mama verdim memeyi asla ihmal etmedim memede verdim Sonra sütüm iyice geldi zaten duşlar kompostolar ve stressiz mutlu bir ortam moral motivasyon yüksek olsun Mamayı kestim memeye devam 2.5 sene emdi oğlum sıkıntı yaşamadık Bazı annelerimiz meme reddi yaşıyor çok iyi ve dikkatli olmak lazım Hep mama olmaz buna çok çok dilkat edin Ben önce meme veriyodum iyice emzirmeye çalışıyodum sonra 10 15 cc mama veriyodum Yani hep önce meme sonra mama Böyle yaparsan meme reddi yaşamassın Mamayı biberonla emzikle verme Parmak besleme ya da göğsüne sondajla yap ikisininde youtube videoları var öğrenebilirsin
Nur_19 Ftmcgdms Allah razı olsun vallahi moralim yükseldi 🤲🏻💜 sizede çok geçmiş olsun Rabbim kimseyi evladı yla sınamasın inşallah 🤲🏻
Nur_19 Ezgifatma2010 çok teşekkür ederim mutlaka deneyeceğim inşallah memeyi bırakmaz emmesini çok istiyorum nasip olur inşallah Allah razı olsun 🤲🏻💜
Tgcmrt48 Nur_19 1 su bardağına 20 damla farketmez sanırım ben kahvaltıdan sonra içiyordum sabah akşam
tgcebl Nur_19 kaşık biberonlar var memeyi bırakmaması için biberon yerine o şekilde silikon kaşıkları kullanabilirsin .Bende hastane çantama her ihtimale karşı o kaşık biberondan koydum sütüm geç gelirse diye