Sibel_72 Kızlar belirtisi olmadan gebeliği sağlıklı geçen var mı ? 2 düşüğüm var her ikisinde de belirtim yoktu kaybettim suan da da öyle Allahım çok düşünüyorum :(
mylittlebabym Hiçbir belirtim olmadı 34. Haftadayım. İçinizi ferah tutun şanslı insanlardansınız sizde :)
MinikooMom Benim hiç belirtim yoktu bacım. Sadece Şuan İlerleyen haftalarda olduğum için vitaminlerim düştü onun haricinde bu haftaya kadar hiç belirtim olmadı 🤲🏻 Güzel düşün güzel olsun, Rabbim verdiyse o canı Sana hayırlısıyla doğmayı nasip etsin 🤍