Citlembikannesi ennson kı kontorolumde doktorum söyledı. 1 ile 100 arasında oluyormus bu deger. 1en kücük bebek , 100 ise en iri bebek demekmıss. Ben 29+5 te gitmiştim en son %13,6 cıktı . Yani normalde bu haftada %50lerde olması gerekırken bızımkı 13,6 cıktı. Benı rısklı gebelık uzmanına yonlendırdı. Ama genetıkte olabılır sende mınyonsun dedi . Bakalım gelecek hafta gıdecegım kac cıkacak merak edıyorm