Depremden dolayı ailemin yanına gelmek için hamileliğimin 7. Haftasında uçağa binmek zorunda kaldım. Ama uçağa binerken sohbet ettiğim bir kaç ilk üç ay kişi bunun çok riskli olduğunu söyledi ve çok gerildim açıkçası. Sizlerin böyle bir deneyimi oldu mu? Ne söylemek istersiniz?