AlmilaninAnnesiii 25.haftaya girdim kızım olacak inşallah.. Son günlerde karnımın üstünde bı batma var sürekli normal midir yada neyden olabilir acaba
Mervetnl AlmilaninAnnesiii normal bebeğiniz büyüyor 😌 Yukarı doğru çıkıyor. 34 haftadayım eğilerek yemek yiyemiyorum batmadan 🙈 Yine doktora sorun isterseniz 🫶🏻
busragil AlmilaninAnnesiii ben de 22.haftadayim, ayni batmayi hissediyorum. Hatta yemek yedigimde daha cok batıyor, migdem sıkışıyor gibi sanki. Bebek büyüyor ve organlarimiz geri cekiliyor artik🥵
Babyy07 AlmilaninAnnesiii bendede vardı o haftalarda başladı suan 37ye girdim hâlâ aynı hatta daha siddetli ağrı acı batma var kafası sıkıştıriyor büyüdükçe
AlmilaninAnnesiii Mervetnl Pazartesi randevumuz var fakat merak ettim doğrusu sürekli olunca tedirgin oldum çok teşekkür ederim ❤️ sağlıkla alın kucağınıza..