Seraymesut nur34_ googleye hızlıresim yükle diyorsun çıkan ilk sseye tıkla fotoğraf yükle ordan kopyala sayfaya yapıştır oyle
QBuse1123 Seraymesut var canım benim de adetim 3 gün vardı aynısı çıktı hayırlı olsun tebrikler ama yinede kan verip kesin sonuç alsanız daha iyi.
Btlklnc Seraymesut yaaa 😞😞 ama o öyle oldu dıye bu da öyle olacak anlamına gelmıyor kı canım kalbını ferah tutt dua edelımm 🙏🏻💐
Seraymesut Btlklnc doktorlar ilgilenmiyor yanlış bilgi veriyor devlet ilgilenmedi özel yanlış takip yapti
Btlklnc Seraymesut Allah allahh risk gebelık uzmanlarına yonelıceksın ozaman canım en ilgili onlar fakat cok pahalı :(