Zarifepatlak Kızlar bugün kontrole gittim amniyon sıvısı 55 olarak söylendi günlük takibe alcam dedi doktor suyun yükselmesi için ne yapmam lazım 37 haftaya yeni girdim
RABIAOZK Zarifepatlak bende 37. Haftadayim suyu baya azalmis ultrasonda bende gordum sadece bas cevresinde kalmiş sali kontrolum var dün anesteziyle gorusup kan verdim islemleri baslattim en gec cuma alicam dedi cuma 38e giriyorum ama sali alicak gibime geliyor doguma