zynppozkar Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim kontrollerim hep özel hastanede oldu. Öyle olunca devlette doğum yapamaz mıyım bir kere bile devlete girişin yoksa yapamazsın diyorlarda
Zykbrkty zynppozkar bende hep özele takipliydim ama sancım gelince devlete gittim takibimin bu hastanede yapılmadığına ve tüm sorumluluğun bize aiit olduğuna dair bi kağıt imzalattılar yaptım orda
atlasinannesi_ Yaparsın yapmasına ama devletteki doktor kabul etmez yani kendi doktorun dışında doktor genelde doğumu kabul etmez takibini ben yapmadım diye