Avakado1 Kızlar aptt düşüklüğü kan pıhtılaşma bozukluğu ve düşüğe sebep oluyormuş normal değeri 25 ile 39 arası olmalı. Benim 24.1 çıkmış. Benim düşer mi çocuğum doktor düzgünce ilgilenmedi sizce hemen müdahale ettirsem düzelir mi
Papatyaa_01 Avakado1 benimde ilk haftalarımda böyle düşüktü aptt benim doktorda önemsemedi bende evham yaptım ama sorun olmadı şükür 32 haftalık olduk