-huzur53- Merhaba kızlar . 36.haftamdayım doktorum suyumun azaldığını ve bu haftalarda böyle bir durum yaşamak için erken olduğunu söyledi. Günde 2 bardak havuç suyu içmem gerektigini söyledi korkulacak birşey mi acaba nasıl bir etkisi olur ?
Meryyil -huzur53- Bende 30+5 deyim , suyum fazla benim de :( Armut yemek suyu arttiriyor diye duymuştum isterseniz bir araştırın
Pdrciannee -huzur53- korkmayın. 35te benim de azaldığını söylemişti doktor, bol su içememi söyledi. Şişe aldım yanıma sürekli su içtim, 37de kontrole gittiğimde suyumun iyi olduğunu söyledi. Bol su için bişey olmaz inşallah 🙏🏻
-huzur53- Meryyil armutu duymuştum bir yerde daha deneyeceğim bir hafta sonra tekrar kontrolüm var teşekkür ederim
Damlaa92 Benimde suyum azalmış. 35. Haftadayım sütlü tatlı ye ve havuç suyu iç dedi bana da doktorum. Bol su içip istirahat edeceğim yapacak bir şey yok. Yakın takiple 3 günde 1 bakarız dedi. Acil bir durum değilmiş ama ne kadar azaldığı önemli 5 in altına düşmemeliymiş.
-huzur53- Damlaa92 ne kadar olduğunu söylemedi bir hafta sonra tekrar gel dedi havuç suyu , sütlü tatlı ve armut listeme ekledim bakalım bir hafta içinde değişiklik olacak mı İnşallah faydası olur hepimize teşekkür ederim
nsaydn -huzur53- 30. Haftadan itibaren günde 2 bardak havuç suyu içtim. Ve gerçekten suyu çoğalttı. 38. Haftadayım şu an.