Semisko evet bu post eskiymiş ama ilk defa bu gece bu postunuzu gördüğüm için eski tarihli olabileceğini düşünmedim ,tarihe de bakmadım.hamile olmanıza çok Sevindim RABBİM Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin .ayrıca cok alakasız olacak ama bazen durduk yere içime doğan hisler gerçek çıkıyor tabikide herşeyi yalnızca ALLAH bilir benim ki sadece his ,içime kızınız olacağı hissi doğdu cinsiyeti belli olunca paylaşırsanız sevinirim bende hislerimi sınamış olurum .