Kızlar 39. Haftam bitmek üzere sancım yok ama iki gündür belimde ve kasıklarımda çok ağrı var ve yürümekte güçlük çekiyorum sancılar böyle mi başlıyor ilk gebeliğim hiç bişey anlamadım ve bi kaç gündür sarı akıntım var karnım çok sertleşiyo bilgisi olan var mı?