Arkadaşlar depremden dolayı gerçekten çok üzgünüz, ilk gününden itibaren çoğu yere hepimizin yardım ettiğini düşünüyorum.
İnanın sürekli izliyorum, görüyorum 2 yaşındaki çocuğum bile yıkılan yerleri görünce aboo diye uff diye tepki veriyor.
Ben 17 haftalik hamileyim benden daha küçük haftalarda hamile olanlar özellikle sizler için yazıyorum.
Bakın fazla stres kaygi karnimizdaki bebek için iyi değildir, belki bazılarınız kaderde ne varsa o dicek ama Allah korusun bişey olsa kendimizi suclamicakmiyiz?
Bugün hastanede 24 haftalık bir hamilenin bir açılması vardı ve acil doğuma getirilmişti, eşi arkasından sana demedim mi izleme ağlama diye suçlu sensin diye bağırıyordu.
Biraz kendimiz için değilse bile karnimizda Rabbimin bize emanet ettiği can için lütfen haberlerden sosyal medyadan ve acıklı müzikleri kullanarak insanların izinsiz foto videolarını paylaşmaktan uzak duralım.
Eminim hiçbirimiz günlerdir yemek bile yapmak içinden gelmiyo ama bazılarımız sorumlulugunda olan küçük çocukları var .
Nasıl birşey yerken acaba zararlımı bebeğe diye dusunuyorsak bunun içinde düşünelim biraz, yediklerimiz içtiğimizi nasıl hissediyorsa duygu ve düşüncelerimizide hissediyor bebekler…