Fatmabltc benimde bu aralar sürekli düşük çıkıyor kafam mal gibi. Ama doktor yüksek tansiyonun daha tehlikeli olduğunu söylediğinden beri biraz daha rahatım. Sirkeli, tuzlu bişeyler ve sarımsak iyi geliyor. Bir de soluma yatıp ayakları bayağı bi havaya dikip yatıyorum toparlıyor hemen